Het laatste nieuws

Blijf op de hoogte

 

6 JUNI 2026 – EINDVOORSTELLING

‘THE COLOUR RACE’

Voor het 3e jaar op rij hebben wij onze eindvoorstelling van i-Movement in Theater Castellum! Deze keer nemen we je mee in onze dansvoorstelling ‘The Colour Race’.

Zes hoofdrolspelers zijn ervan overtuigd dat hun kleurenpad het snelst bij de pot met goud zal aankomen. Hierbij kent elk kleurblok zijn eigen identiteit. Waar denk jij aan bij de kleur rood? Liefde, vuur en passie… maar waar denk je aan bij de kleur geel? Vrolijkheid en de zon natuurlijk!

In deze toffe voorstelling wisselen veel verschillende dansstijlen elkaar af. We gaan van streetdance, naar modern jazz, naar hiphop, naar dansmix en zelfs naar hiphop feminine! Al deze choreo’s zijn gemaakt door onze enthousiaste en gepassioneerde docenten die al maanden hard aan het oefenen zijn met alle leerlingen!

De shows duren 2,5 uur inclusief pauze(drankje).

Zien we jullie op 6 juni in Castellum bij de dansvoorstelling ‘The Colour Race’?

 

Bekijk hieronder ons laatste nieuws!
Op de hoogte blijven? Volg ons dan op de socials.

colorrace_Website

Morgen zijn de audities voor onze selectiegroepen! Ben jij erbij?

Locatie: de Vlijt in Zevenhoven💃🏻
Tijden
9-10 jaar —> 15:15-16:45 (LET OP! Was eerst 15:00, maar is aangepast)
11-12 jaar —> en 16:45-18:15
13-14 jaar —> 18:30-20:00
15+ —> 20:15-21:45

📸📸📸 @shot_by_kim_ 👌🏼

Het is alweer een week geleden dat wij met i-Movement op het podium stonden in Castellum. Het is nog stééds nagenieten!😍🙏🏼

📸 @shot_by_kim_ 🧡

🧡AUDITIES🧡

Donderdag is het zo ver! Audities!!
Wil jij in een van onze selectieteams dansen? Geef je dan op door je naam en leeftijd te mailen naar info@dc-im.nl
Leden van i-Movement kunnen zich opgeven in de Leden App!💃🏻👌🏼

Heb je je al opgegeven? Dan krijg je binnen nu en 2 dagen een mailtje in welke auditie jij mag meedoen en nog wat extra informatie over de selectieteams!😁

Zie ik jullie donderdag?

P.S. Heb je de nieuwe naam voor de nieuwe selectiegroep 9+ ook al gespot?😍

Aanstaande vrijdag staan wij met alle Nieuwveen groepen op het Dorpsstraatfeest!! Hierbij zullen alle groepen 1 dans van de eindvoorstelling doen. Kom jij ook kijken van 17:30-18:15? We staan dit keer op het podium dus we zijn goed te zien!😍

🧡💃🏻WAUW!!!💃🏻🧡

Wat ben ik ONWIJS blij met al onze mooie, lieve en leuke dansers van i-Movement, want we hebben staan knallen en wat heb ik ge-no-ten!!
ZO ZO ZO TROTS op wat we met elkaar neer hebben gezet vandaag!🧡

Ik krijg deze lach (na een paar trotse tranen) niet meer van mijn gezicht!

En nu al een paar prachtige foto’s mogen ontvangen van *Shot By Kim*👌🏼

Een klein voorproefje van ons programmaboekje… Wij hebben er super veel zin in en kunnen echt niet wachten!! Welke film hoop jij te zien morgen?😍

P.S. Kaartjes zijn nog te koop!🧡 (Link in BIO op Instagram)

🧡I-MOVEMENT GAAT VERHUIZEN🧡

Het grote nieuws mag gedeeld worden!!
Vanaf het nieuwe seizoen (dus vanaf september 2024) zullen wij met ALLE danslessen naar dit pand gaan verhuizen! Hoe tof is dat! Een eigen plekje waar alle leden een plek van thuiskomen zullen ervaren, tenminste… dat ga ik natuurlijk proberen te creëren! Ik ben onwijs trots dat we dit na een jaar al mogen realiseren en ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik!

Er komen maar liefst 2 danszalen, een grote en een iets kleinere zaal, maar ook zal er ruimte zijn voor een kleedkamer en natuurlijk een gezellige ontvangst voor alle ouders en leerlingen🧡

Het voorlopige rooster voor 2024-2025 staat al op onze website dus neem snel een kijkje! Het is nog onder voorbehoud dus er zouden nog kleine aanpassingen gedaan kunnen worden.

🗓️ https://dc-im.nl/lesinfo/rooster/

Aanstaande zondag is onze eindvoorstelling in Castellum, waar we met alle groepen zullen knallen! Daarna kunnen we, terwijl we dit seizoen afsluiten, aan de bak met deze locatie! Ik houd jullie uiteraard op de hoogte van alle ontwikkelingen via onze social media kanalen!

🎟️ Kaartjes voor de eindshow zijn nog te koop:

https://castellum.nl/theater/i-movement

LET OP! Na de show hebben wij nog 3 weken les! (Zomervakantie start 15 juli)

💃🏻Extra selectiegroep!💃🏻

Wat een luxeprobleem, té veel talent in de dansschool! Hierdoor gaan wij vanaf september uitbreiden met een extra selectiegroep! Wil jij wedstrijden doen, extra optredens door het seizoen heen en natuurlijk heel veel leren in verschillende stijlen? Kom dan op 4 juli auditie doen voor een van onze selectiegroepen in de leeftijden 9+, 11+, 13+, 15+. Weet jij daarnaast ook nog een hele toffe naam voor deze nieuwe 9+ groep? Zet het hieronder! Wie weet kiezen we jouw naam wel! Het moet passen bij i-Smash, i-Click en i-Motion en dus wel beginnen met i-…….
🧡🧡🧡

🏆NEDERLANDS KAMPIOEN!🏆

Afgelopen zondag hadden wij het NK van @weknowyoucandance en met succes!!! Onze selectiegroep @i_click_dcim werd NEDERLANDS KAMPIOEN!🏆🥇 Wij waren door het dolle heen! Maar daar bleef het niet bij.. ook onze jongste selectiegroep i-Smash deed het top en behaalde daarmee een 3e prijs op het NK!
Ook @_jitskedemunk kreeg voor haar moderne solo een mooie 3e prijs (op 0,1 was ze 2e geweest, dus dat was wel even spannend), maar de grote winnaars waren @elise_vrielink en @kayaspelt4 die niet alleen met hun groep i-Click kampioen werden, maar met hun moderne duo 2e en met hiphop duo ook nog eens 3e!!

Zo knap! De rest heeft het ook super gedaan😍 maar helaas werden zij niet met een prijs beloond…

Wil jij volgend seizoen ook wedstrijden dansen en extra optredens doen? Geef je dan snel op voor de audities van 4 juli door te mailen naar info@dc-im.nl met daarin jouw naam en geboortedatum. Zien wij jou dan?😍

Onze Modern Jazz 11+ is getting ready voor de show op 23 juni 2024!💃🏻🧡 Er zijn nog kaartjes te koop voor allebei de shows! Kom jij ook kijken? Link in Bio of zie de link hieronder:
https://castellum.nl/theater/i-movement

🎥🍿NIGHT AT THE MOVIES!💃🏻🎬

Nog maar een maandje en dan is het zo ver! De kaarten voor show 2 gaan meeeega hard (maar er zijn nog wel kaarten te koop!) en voor show 1 zijn ook nog kaarten te koop!!

🧡 Wacht dus niet langer en koop hier jouw kaartjes:

https://castellum.nl/theater/i-movement

In show 1 dansen alle groepen uit Langeraar en Zevenhoven, in show 2 alle groepen uit Ter Aar en Nieuwveen!

Alle selecties en alle 14+ groepen dansen in 2 shows!🔥

Show 1: 14:00-15:30
Show 2: 19:00-20:30

🧡Sponsoren gezocht!🧡

Wil jij een bijdrage leveren aan de te gekke eindshows van Dance Centre i-Movement? Dat kan! Lees hieronder wat jij ervoor terug krijgt:

- Heeeeele blije leerlingen in de mooiste kostuums;
- Jouw logo bij aanvang van de show op de beamer;
- Jouw logo in het programmaboekje;
- 2 vrijkaartjes voor show 1 om het spektakel zelf te kunnen aanschouwen! (14:00-15:30);
- Eeuwige dankbaarheid!🧡

Een sponsoring bedraagt €250,-

Ben jij, of is jouw bedrijf, bereid om een hoger bedrag te sponsoren? Dan kunnen wij in overleg kijken wat we als dansschool nog meer voor jou/jouw bedrijf zouden kunnen betekenen!

Mailen kan tot en met 5 juni, daarna gaan de programmaboekjes namelijk gedrukt worden!

Geïnteresseerd? Stuur een mailtje naar info@dc-im.nl en hopelijk zien we elkaar dan op zondag 23 juni in Theater Castellum!😍

Delen? Ja graag!🙏🏼
Taggen? Ja graag!🙏🏼