Het laatste nieuws

Blijf op de hoogte

 

6 JUNI 2026 – EINDVOORSTELLING

‘THE COLOUR RACE’

Voor het 3e jaar op rij hebben wij onze eindvoorstelling van i-Movement in Theater Castellum! Deze keer nemen we je mee in onze dansvoorstelling ‘The Colour Race’.

Zes hoofdrolspelers zijn ervan overtuigd dat hun kleurenpad het snelst bij de pot met goud zal aankomen. Hierbij kent elk kleurblok zijn eigen identiteit. Waar denk jij aan bij de kleur rood? Liefde, vuur en passie… maar waar denk je aan bij de kleur geel? Vrolijkheid en de zon natuurlijk!

In deze toffe voorstelling wisselen veel verschillende dansstijlen elkaar af. We gaan van streetdance, naar modern jazz, naar hiphop, naar dansmix en zelfs naar hiphop feminine! Al deze choreo’s zijn gemaakt door onze enthousiaste en gepassioneerde docenten die al maanden hard aan het oefenen zijn met alle leerlingen!

De shows duren 2,5 uur inclusief pauze(drankje).

Zien we jullie op 6 juni in Castellum bij de dansvoorstelling ‘The Colour Race’?

 

Bekijk hieronder ons laatste nieuws!
Op de hoogte blijven? Volg ons dan op de socials.

colorrace_Website

🎥 A DAY IN THE LIFE OF… 🎥

—> Paskalle! <—

Paskalle geeft op vrijdag les bij ons en neemt ons een dagje mee! Ook had zij iets leuks te vertellen aan onze leerlingen.. Kijk snel de video om erachter te komen wat het was!

🍴💃🏻 DINNERSHOW💃🏻🍴

Vandaag is de laatste dag om te reserveren!✨
Doe dat via de link in onze bio OF mail naar info@dc-im.nl

Meer info zoals kosten, tijden etc. vind je in de post die eerder op onze pagina staat.

Zien we jullie vrijdag?😍

⭐️Sportverkiezing Nieuwkoop⭐️

“Ik? Genomineerd voor sportcoach van het jaar?”

Mijn hoofd ging meteen op volle toeren en veel moeders hebben een appje van mij gehad.. “Heb jij mij opgegeven? Of jij? Of jij misschien?”

Niemand had mij opgegeven, maar de jury had mij uitgekozen samen met 2 andere topcoaches! Wat een eer!

Voordat de verkiezing begon kreeg ik al een prachtige bos bloemen en een glazen pot in mijn handen van alle selectiemeiden. Ze hadden allemaal een brief/kaart voor me geschreven waarop stond waarom zij vinden dat ik sportcoach van het jaar moest worden! Ik gaf al aan.. “Dit ga ik vanavond lezen want als ik dit nu ga doen ga ik soooowieso huilen!”

De avond begon met een optreden van i-Click, i-Motion en ons duo Nani&Vayen! De toon was gezet! Toen mijn categorie aan de beurt was, was mijn hele achterban echt heel trots en aan het juichen. Dat was zo ontzettend lief!

Uiteindelijk niet gewonnen, maar alle lof naar Niels de Nijs voor de nominatie én Arjan van der Laan voor de overwinning!🏆

We sloten de avond af met nog een optreden van i-Motion en i-Click en ook Ruby&Nina hebben hun hiphop duo gedanst. Goede afsluiter al zeg ik het zelf!🔥

Toch voelt dit niet als verliezen. Dat de dansers mij zo waarderen is voor mij een grotere winst! Tuurlijk wil je zoiets winnen (duhu.. je hebt tientallen wedstrijden in een jaar en een prijs pakken is gewoon lekker), maar toen de pot ‘s avonds open ging hield ik het niet meer droog. Ik heb er een paar bijgevoegd in deze post. Als dit je geen topcoach laat voelen weet ik het ook niet meer! 🧡🧡🧡

Wat zijn we weer blij met onze topfotografe 𝕊𝕙𝕠𝕥 𝔹𝕪 𝕂𝕚𝕞 ! Al voor het 3e jaar is zij bij ons de shows komen fotograferen en naast dat het écht een mega leuk en lief persoon is om erbij te hebben op zo’n dag, maakt ze ook nog eens prachtige plaatjes!🧡

Houd onze socials in de gaten voor nog meer mooie foto’s van Kim!😍🙏🏼

Onze Streetmix 30+ is klaar voor het WK!🧡 Kom jij een keer meedansen met deze super gezellige groep?💃🏻 Ook op donderdag hebben wij nog plek bij de Zumba!

🕘 Maandag 20:00-21:00 - Streetmix 30+
🕘 Donderdag 20:00-21:00 - Zumba (alle leeftijden)

✨TROTS✨

Wat ben ik weer ontzettend trots! Wat hebben we weer 2 fantastische shows neer mogen zetten gisteren! Als ik aan het einde van de show rond kijk en al die blije koppies zie van alle dansers, dan weet je waar je het voor doet. Ik vind mijn werk het leukste wat er is, mijn passie, mijn alles, maar dat komt door alle dansers, die nog even een knuffeltje geven, een high five, of zeggen dat ze het zóóóóó leuk vinden. Het voelt als een warme familie waar ik de dansmoeder van ben. Echt een cadeautje 🎁🧡

Alle dansers hebben het onwijs goed gedaan en alle docenten hebben genoten van jullie óp en naast het podium! 🧡

Ik ben ook dankbaar voor iedereen die hard gewerkt heeft om deze dag weer een succes te maken. Van begeleiders, tot kapsters, en kostuummakers tot wasmoeders. Jullie zijn geweldig!

Nu lekker met de beentjes omhoog nagenieten met alle beelden! Én wij gaan jullie natuurlijk spammen met allemaal prachtige foto’s die gemaakt zijn door @shot_by_kim_ !📸

NOG 1 NACHTJE tot de SHOW! 🙏🏼 Alle examens zitten er inmiddels op, maar vorig jaar hebben wij hier nog over gedanst! Welke thema’s zullen we dit jaar hebben? Kom kijken en kom erachter! 🧡

NOG 2 NACHTJES tot de SHOW!💃🏻

Hoe leuk is deze groep en wat stonden ze vorig jaar te knallen! Zullen ze dat dit jaar ook weer doen..?🔥

🎥 @nobelproductions

🏆 NK here we COME! 🏆

Met 3 teams zijn wij geselecteerd voor het NK in Wageningen op zondag 14 juni! I-Smash zelfs in het allerhoogste niveau! Hoe knap dat we dit met de dansschool weer voor elkaar krijgen. Zo trots op al mijn meisjes! Zaterdag eerst knallen bij de eindshow en daarna volle bak trainen voor dit NK!💪🏼🏆

NOG 3 NACHTJES tot de EINDSHOW!🧡
Een terugblik op vorig jaar blijft leuk! Zullen we dit jaar ook weer zulke leuke choreo’s op het podium zetten? Kom kijken en bepaal het zelf!🔥

NOG 4 NACHTJES tot de EINDSHOW!! Herinner jij je deze nog van vorig jaar @i_smash_dcim ?🔥 Nu al zoveel zin om alle nieuwe choreo’s aan jullie te laten zien!😍✨

p.s. Er zijn nog kaartjes te koop via de link in onze BIO!

🏆NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP - WKYCD🏆

Waar het niveau elk jaar hoger wordt en het dus elk jaar spannender wordt of je die prijzen wel gaat halen! Wij waren met meerdere solo’s, duo’s en teams gekwalificeerd (dat was natuurlijk al mega knap) en we hebben ook nog eens wat prijzen behaald!🏆

🥇Elise - Hiphop solo 14-16 intermediate
🥈Elise & Kaya - Modern duo 14+ intermediate
🥉Elise - Modern solo 14+ intermediate
🥉i-Smash - Hiphop 11-13 intermediate

Ook Jolie, Ruby&Nina en I-Fusion hebben het echt mega goed gedaan! Het niveau was hoog en daardoor vielen ze helaas buiten de prijzen.

Super trots op iedereen die gisteren heeft staan shinen op dat podium! Voor mij zijn jullie allemaal goud 🏆